Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Smoking pleasure


To blog του Κύκκου τάσσεται κατά των φασιστικών νοοτροπιών τζιαι επιτρέπει ελεύθερα το κάπνισμα σε όλους τους χώρους του.

Εν εζήτησα που κανένα να με σώσει. Θέλω να έχω το δικαίωμα να μπορώ να καπνίσω με την ησυχία μου. Όπως έσhεις εσύ δικαίωμα να μεν τραβάς τον καπνό μου όπως λαλείς, άλλον τόσο έχω τζιαι εγώ να θέλω να καπνίσω. Ειδεμή να απαγορεύσει η κυβέρνηση την εισαγωγή καπνικών προϊόντων τζιαι να σταματήσει να καρπούται που τες πωλήσεις τους. Το ίδιο τζιαι που τα οινοπνευματώδη. Μιάν ζωήν υποκριτές.

3 σχόλια:

Pak είπε...

Είσαστε τρομερά υπεραπλουτευτικοί. Να απαγορεύσουμε και την εισαγωγή οτιδήποτε πλαστικού για να μεν το πετάσουν όπου νά ναι και να ρυπάινουν το περιβάλλον; Η να απαγορεύσουμε την είσοδο στις παραλίες για να μέν τες ξιμαρίζουν; Οξα να απαγορεύσουμε και την χρήση αυτοκινήτων αφού έν βαλλουν την ζώνη τους; Σορρυ ρε Κύκκο μου , καταλαμβαίνω τον πόνο σας, αλλά βάλτε κανένα σοβαρό επιχείρημα επιτέλους...

the Idiot Mouflon είπε...

"...Οὐαὶ δὲ ὑµῖν, γραµµατεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί..."

Δείτε εδώ (σελίδα 3):

http://209.85.229.132/search?q=cache:J7MQl1XwuRcJ:www.eu2009.cz/scripts/file.php%3Fid%3D22688%26down%3Dyes+Justus+Lipsius+building+smoking&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=uk


Αναφέρεται στο κτίριο "Justus Lipsius" (Βρυξέλλες) όπου στεγάζεται το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διαθέτει ειδικούς χώρους για καπνιστές.

Μου το ανέφερε γνωστή μου που λόγω σπουδών έχει πρόσβαση σε τέτοια κτίρια. Έψαξα και βρήκα.

"Εϊναι απαίτηση της Ευρώπης".

Ψεύτες!

the Idiot Mouflon είπε...

http://209.85.229.132/search?q=cache:J7MQl1XwuRcJ:www.eu2009.cz/scripts/file.php%3Fid%3D22688%26down%3Dyes+Justus+Lipsius+building+smoking&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=uk