Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Εβαρέθηκα σας

Εβαρέθηκα να κάμνω την δουλειαν άλλων. Εβαρέθηκα να παραντζέλλω, να πουλώ τέχνη.

Ρε κύριοι αρχιτέκτονες φέρτε τα μίλια σας. Καταλάβετε ότι εν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ που είσαστεν πρώτα τζιαι ύστερα "καλιτέχνες".

Άμαν τραβάς θκυό γραμμές με το μολύβι πανω στο χαρτί εν τζιαι σημαίνει ότι κατασκευάζεται θέμας τζείο που θέλεις. Επίσης εν έσhεις πάντα δίκαιο. Για την ακρίβεια εν ελάχιστες οι φορές που είσαι σωστός. Μάθε πρώτα τα υλικά τζιαι πε μου θέμας ινταλοής σκοπεύκεις να κατασκευαστεί το "όραμαν" σου. Κόψε το μπλαζέ το ύφος. Έχω σου νέα, μπροστά στους πρωτινούς τους τεχνίτες εσύ είσαι καμηλάρης. Με πτυχίον πανεπιστημίου όμως.

Σε κάθε περίπτωση αμάν εν ξέρεις τζιαι βουράς καθε λλίον να σε ξηλασπώσω, άμαν σου στέλνω τον λοαρκασμό μεν μούρμουρας, εν έσhεις το δικαίωμα. Ο μόνος που δικαιούται να μουρμουρα εν ο ταλαίπωρος ο πελάτης σου που σε πιερώννει τζιερεμέ.

Εβαρέθηκα σας.

3 σχόλια:

ρίτσα είπε...

χαχα

άσε και έχω να πω πολλά για τη βιομηχανία σπιθκιών

Kykkos είπε...

Εν ξέρω τι θωρείς ρε Ρίτσα αλλά εγω έφτασα στο αμήν. Γυρεύκω να δω ποιός ενναν ο τυχερός!

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιθκιά εν θα το πιστέψετε! Εσχεδίασεν μου ένας φίλος αρχιτέκτος ένα σπίτι για την κόρην μου, τζιέ είπα να το αρκέψω πριν την άδειαν αφού ο πολεοδόμος της υπόθεσης μου, όποτε επήαιννα να παραπονηθώ για την καθυστέρησιν, άνοιεν μου κουβένταν για τα ωραία χαλλούμια που κάμνουν στο χωρκόν μου.
Που λαλείς έβαλα κάτι αράπηες να μου το κτίσουν τζιέ επκιέρωσα τζιέ τον αρχιτέκτον να κάμνει επίβλεψιν imish.
Ύστερα που λλίον τζιαιρόν, ήρτα που την Αγγλίαν τζιαί επήα να δώ πως πάει η δουλειά!
Ρε κοπέλια εν αλήθκια που λαλώ! Είσοδον το σπίτιν έν είσιεν. Ήτουν χαζίριν να τελειώσει τζιαί είσοδον έν είσιεν. Ο αρχιτέκτος εσυνεννοάτουν τηλεφωνικά με τους αράπηες! Εν επήεν ποττέ του τζιηπάνω. Τζιαι τζιεινοι οι κακομάζαλοι εμπαίναν που την ράμπαν για τα αυτοκίνητα μεσ το υπόγειον τζιαι εβκαίναν πάνω που τες σκάλες γιατί εν δίπατον. Τα υλικά έβαλλεν τα το φόρκλιφ πασ τες βεράντες.
Χρωστώ τους κάτι ρυάλια. Ξέρετε ινταμ πον να πκιάουν;
Μπράβο ηύρετε το.